Om oss

• Vår trafikkskole er godkjent av Statens vegvesen og medlem av Autoriserte Trafikkskoles Landsforbund (ATL).

• Å være en godkjent skole betyr at ledelsen oppfyller kravene for å drive skole og at alle lærere har solid pedagogisk utdannelse. Vi garanterer at du som elev får en god, trygg og profesjonell opplæring.

• Som medlem av ATL sikrer vi et høyt faglig nivå på våre trafikklærere, gode rutiner og trygghet i at vi følger gjeldende lover og regler.

• Hos oss er det du som elev i fokus. Vi gir individuell opplæring etter moderne undervisnings-prinsipper til alle våre elever.

• Våre undervisningsplaner bygger på læreplaner utgitt av Vegdirektoratet og planene blir godkjent av Statens vegvesen.

• TABS gir deg som elev en enkel mulighet til og følge med på timer, opplæringsplan, betalinger og få sms-varslinger.

Ta kontakt

Kirkegata 33